Eleven beskriver utförligt och nyanserat hur en gynnsam säljmiljö kan utformas samt hur butikskommunikationen och butiksmiljön påverkar kundens köpbeteende.
|
Eleven beskriver utförligt hur en gynnsam säljmiljö kan utformas samt hur butikskommunikationen och butiksmiljön påverkar kundens köpbeteende.
|
Eleven beskriver översiktligt hur en gynnsam säljmiljö kan utformas samt hur butikskommunikationen och butiksmiljön påverkar kundens köpbeteende.
|
Eleven planerar och organiserar, efter samråd med handledare, arbetsuppgifter inom praktisk marknadsföring.
|
Eleven planerar och organiserar, efter samråd med handledare, arbetsuppgifter inom praktisk marknadsföring.
|
Eleven planerar och organiserar, i samråd med handledare, arbetsuppgifter inom praktisk marknadsföring.
|
Eleven utför arbetsuppgifterna med gott resultat.
|
|
Eleven utför arbetsuppgifterna med tillfredsställande resultat.
|
Dessutom utformar eleven, efter samråd med handledare, säljstödsmaterial och varuexponeringar som är av god kvalitet.
|
Dessutom utformar eleven, efter samråd med handledare, säljstödsmaterial och varuexponeringar som är av tillfredsställande kvalitet.
|
Dessutom utformar eleven, i samråd med handledare, säljstödsmaterial och varuexponeringar som är av tillfredsställande kvalitet.
|
Eleven utför arbetet utifrån givna instruktioner samt utifrån relevanta lagar och andra bestämmelser inom området.
|
|
Eleven utför arbetet utifrån givna instruktioner samt utifrån relevanta lagar och andra bestämmelser inom området.
|
Under arbetets gång utför eleven med säkerhet grundläggande affärsmässiga riskbedömningar och löser, efter samråd med handledare, problem som uppkommer när arbetsuppgifterna ska utföras.
|
Under arbetets gång utför eleven med viss säkerhet grundläggande affärsmässiga riskbedömningar och löser, efter samråd med handledare, problem som uppkommer när arbetsuppgifterna ska utföras.
|
Under arbetets gång utför eleven med viss säkerhet grundläggande affärsmässiga riskbedömningar och löser, i samråd med handledare, problem som uppkommer när arbetsuppgifterna ska utföras.
|
Vidare arbetar eleven miljöanpassat samt ergonomiskt och på ett sätt som är säkert både för eleven själv och andra.
|
|
Vidare arbetar eleven miljöanpassat samt ergonomiskt och på ett sätt som är säkert både för eleven själv och andra.
|
Detta gör eleven efter samråd med handledare.
|
Detta gör eleven efter samråd med handledare.
|
Detta gör eleven i samråd med handledare.
|
När arbetsuppgiften är utförd utvärderar eleven sitt arbete och resultatet av arbetet med nyanserade omdömen samt ger förslag på hur arbetet kan förbättras.
|
När arbetsuppgiften är utförd utvärderar eleven sitt arbete och resultatet av arbetet med nyanserade omdömen.
|
När arbetsuppgiften är utförd utvärderar eleven sitt arbete och resultatet av arbetet med enkla omdömen.
|
Eleven samverkar med andra och kommunicerar med säkerhet på ett kundanpassat sätt.
|
|
Eleven samverkar med andra och kommunicerar med viss säkerhet på ett kundanpassat sätt.
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med viss säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|