Eleven redogör utförligt och nyanserat för hur grundläggande inköpsarbete planeras och utförs samt värderar med nyanserade omdömen olika inköpstekniker.
|
Eleven redogör utförligt för hur grundläggande inköpsarbete planeras och utförs samt värderar med enkla omdömen olika inköpstekniker.
|
Eleven redogör översiktligt för hur grundläggande inköpsarbete planeras och utförs samt värderar med enkla omdömen olika inköpstekniker.
|
Eleven redogör också utförligt och nyanserat för import och internationell handel samt hur ett sortiment planeras och sätts samman.
|
Eleven redogör också utförligt för import och internationell handel samt hur ett sortiment planeras och sätts samman.
|
Eleven redogör också översiktligt för import och internationell handel samt hur ett sortiment planeras och sätts samman.
|
Dessutom redogör eleven utförligt och nyanserat för logistikarbete och varuhanteringens betydelse för försörjningskedjan.
|
Dessutom redogör eleven utförligt för logistikarbete och varuhanteringens betydelse för försörjningskedjan.
|
Dessutom redogör eleven översiktligt för logistikarbete och varuhanteringens betydelse för försörjningskedjan.
|
Eleven planerar, organiserar och utför efter samråd med handledare grundläggande arbetsuppgifter inom inköpsområdet enligt gällande lagar och andra bestämmelser.
|
Eleven planerar, organiserar och utför efter samråd med handledare grundläggande arbetsuppgifter inom inköpsområdet enligt gällande lagar och andra bestämmelser.
|
Eleven planerar, organiserar och utför i samråd med handledare grundläggande arbetsuppgifter inom inköpsområdet enligt gällande lagar och andra bestämmelser.
|
Dessutom gör eleven efter samråd med handledare enkla prissättningskalkyler och ekonomiska beräkningar.
|
Dessutom gör eleven efter samråd med handledare enkla prissättningskalkyler och ekonomiska beräkningar.
|
Dessutom gör eleven i samråd med handledare enkla prissättningskalkyler och ekonomiska beräkningar.
|
När arbetsuppgiften är utförd utvärderar eleven sitt arbete och resultat med nyanserade omdömen samt ger förslag på hur arbetet kan förbättras.
|
När arbetsuppgiften är utförd utvärderar eleven sitt arbete och resultat med nyanserade omdömen.
|
När arbetsuppgiften är utförd utvärderar eleven sitt arbete och resultat med enkla omdömen.
|
Eleven redogör utförligt och nyanserat för arbetsmiljöfrågor.
|
Eleven redogör utförligt för arbetsmiljöfrågor.
|
Eleven redogör översiktligt för arbetsmiljöfrågor.
|
Dessutom diskuterar eleven utförligt och nyanserat inköpsfrågor.
|
Dessutom diskuterar eleven utförligt inköpsfrågor utifrån socialt ansvarstagande, rättvis handel och hållbar utveckling.
|
Dessutom diskuterar eleven översiktligt inköpsfrågor utifrån socialt ansvarstagande, rättvis handel och hållbar utveckling.
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med viss säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
Eleven genomför arbetet på ett välorganiserat sätt samt tar egna initiativ i arbetet.
|
Eleven genomför arbetet på ett välorganiserat sätt.
|
-
|