Eleven redogör utförligt och nyanserat för hur grundläggande logistikarbete planeras och utförs samt värderar med nyanserade omdömen olika logistikstrategier.
|
Eleven redogör utförligt för hur grundläggande logistikarbete planeras och utförs samt värderar med enkla omdömen olika logistikstrategier.
|
Eleven redogör översiktligt för hur grundläggande logistikarbete planeras och utförs samt värderar med enkla omdömen olika logistikstrategier.
|
Dessutom beskriver eleven utförligt och nyanserat logistikens utveckling samt redogör utförligt och nyanserat för hur försörjningskedjan fungerar från tillverkare till konsument.
|
Dessutom beskriver eleven utförligt logistikens utveckling samt redogör utförligt för hur försörjningskedjan fungerar från tillverkare till konsument.
|
Dessutom beskriver eleven översiktligt logistikens utveckling samt redogör översiktligt för hur försörjningskedjan fungerar från tillverkare till konsument.
|
Eleven planerar, organiserar och utför efter samråd med handledare grundläggande arbetsuppgifter inom logistikområdet enligt gällande lagar och andra bestämmelser.
|
Eleven planerar, organiserar och utför efter samråd med handledare grundläggande arbetsuppgifter inom logistikområdet enligt gällande lagar och andra bestämmelser.
|
Eleven planerar, organiserar och utför i samråd med handledare grundläggande arbetsuppgifter inom logistikområdet enligt gällande lagar och andra bestämmelser.
|
När arbetsuppgiften är utförd utvärderar eleven sitt arbete och resultat med nyanserade omdömen samt ger förslag på hur arbetet kan förbättras.
|
När arbetsuppgiften är utförd utvärderar eleven sitt arbete och resultat med nyanserade omdömen.
|
När arbetsuppgiften är utförd utvärderar eleven sitt arbete och resultat med enkla omdömen.
|
Eleven redogör utförligt och nyanserat för arbetsmiljöfrågor.
|
Eleven redogör utförligt för arbetsmiljöfrågor.
|
Eleven redogör översiktligt för arbetsmiljöfrågor.
|
Dessutom diskuterar eleven utförligt och nyanserat logistikfrågor utifrån miljö- och resurshushållning.
|
Dessutom diskuterar eleven utförligt logistikfrågor utifrån miljö- och resurshushållning.
|
Dessutom diskuterar eleven översiktligt logistikfrågor utifrån miljö- och resurshushållning.
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med viss säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
Eleven genomför arbetet på ett välorganiserat sätt samt tar egna initiativ i arbetet.
|
Eleven genomför arbetet på ett välorganiserat sätt.
|
-
|