Eleven redogör utförligt och nyanserat för hur köp och försäljning av frakt- och transportlösningar kan genomföras samt värderar med nyanserade omdömen olika transportlösningar.
|
Eleven redogör utförligt för hur köp och försäljning av frakt- och transportlösningar kan genomföras samt värderar med enkla omdömen olika transportlösningar.
|
Eleven redogör översiktligt för hur köp och försäljning av frakt- och transportlösningar kan genomföras samt värderar med enkla omdömen olika transportlösningar.
|
Dessutom redogör eleven översiktligt för transportbranschens utveckling och struktur och de arbetsuppgifter och yrken som finns inom branschen.
|
|
Dessutom redogör eleven översiktligt för transportbranschens utveckling och struktur och de arbetsuppgifter och yrken som finns inom branschen.
|
Eleven planerar, organiserar och utför efter samråd med handledare arbetsuppgifter inom transport- och speditionsområdet enligt gällande lagar och andra bestämmelser.
|
Eleven planerar, organiserar och utför efter samråd med handledare arbetsuppgifter inom transport- och speditionsområdet enligt gällande lagar och andra bestämmelser.
|
Eleven planerar, organiserar och utför i samråd med handledare arbetsuppgifter inom transport- och speditionsområdet enligt gällande lagar och andra bestämmelser.
|
Dessutom beräknar eleven efter samråd med handledare kostnader för olika frakt- och transportlösningar och föreslår utifrån det olika transportalternativ.
|
Dessutom beräknar eleven efter samråd med handledare kostnader för olika frakt- och transportlösningar.
|
Dessutom beräknar eleven i samråd med handledare kostnader för olika frakt- och transportlösningar.
|
När arbetsuppgiften är utförd utvärderar eleven sitt arbete och resultat med nyanserade omdömen samt ger förslag på hur arbetet kan förbättras.
|
När arbetsuppgiften är utförd utvärderar eleven sitt arbete och resultat med nyanserade omdömen.
|
När arbetsuppgiften är utförd utvärderar eleven sitt arbete och resultat med enkla omdömen.
|
Eleven redogör utförligt och nyanserat för arbetsmiljöfrågor.
|
Eleven redogör utförligt för arbetsmiljöfrågor.
|
Eleven redogör översiktligt för arbetsmiljöfrågor.
|
Dessutom diskuterar eleven utförligt och nyanserat transport- och speditionsfrågor utifrån rättvis handel och hållbar utveckling.
|
Dessutom diskuterar eleven utförligt transport- och speditionsfrågor utifrån rättvis handel och hållbar utveckling.
|
Dessutom diskuterar eleven översiktligt transport- och speditionsfrågor utifrån rättvis handel och hållbar utveckling.
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med viss säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
Eleven genomför arbetet på ett välorganiserat sätt samt tar egna initiativ i arbetet.
|
Eleven genomför arbetet på ett välorganiserat sätt.
|
-
|