Eleven beskriver utförligt och nyanserat näthandelns utveckling.
|
Eleven beskriver utförligt näthandelns utveckling.
|
Eleven beskriver översiktligt näthandelns utveckling.
|
Eleven redogör också utförligt och nyanserat för affärsidéns betydelse för en verksamhets etablering och tillväxt.
|
Eleven redogör också utförligt för affärsidéns betydelse för en verksamhets etablering och tillväxt.
|
Eleven redogör också översiktligt för affärsidéns betydelse för en verksamhets etablering och tillväxt.
|
Dessutom beskriver eleven utförligt och nyanserat ny teknik och sociala medier samt hur näthandel marknadsförs.
|
Dessutom beskriver eleven utförligt ny teknik och sociala medier samt hur näthandel marknadsförs.
|
Dessutom beskriver eleven översiktligt ny teknik och sociala medier samt hur näthandel marknadsförs.
|
Eleven beskriver utförligt och nyanserat hur handel med varor och tjänster bedrivs på ett datasäkert sätt över internet samt hur köp och betalning kan genomföras.
|
Eleven beskriver utförligt hur handel med varor och tjänster bedrivs på ett datasäkert sätt över internet samt hur köp och betalning kan genomföras.
|
Eleven beskriver översiktligt hur handel med varor och tjänster bedrivs på ett datasäkert sätt över internet samt hur köp och betalning kan genomföras.
|
Dessutom redogör eleven utförligt och nyanserat för olika transportalternativ och för välgrundade och nyanserade resonemang om deras miljöpåverkan.
|
Dessutom redogör eleven utförligt för olika transportalternativ och för välgrundade resonemang om deras miljöpåverkan.
|
Dessutom redogör eleven översiktligt för olika transportalternativ och för enkla resonemang om deras miljöpåverkan.
|
Eleven planerar och organiserar efter samråd med handledare en webbplats med hjälp av lämpliga programvaror.
|
Eleven planerar och organiserar efter samråd med handledare en webbplats med hjälp av lämpliga programvaror.
|
Eleven planerar och organiserar i samråd med handledare en webbplats med hjälp av lämpliga programvaror.
|
I arbetet använder eleven med säkerhet vanligt förekommande utrustning, tekniker och arbetsmetoder.
|
|
I arbetet använder eleven med viss säkerhet vanligt förekommande utrustning, tekniker och arbetsmetoder.
|
Eleven utför efter samråd med handledare arbetet utifrån givna instruktioner, lagar och andra bestämmelser på ett välorganiserat sätt.
|
Eleven utför efter samråd med handledare arbetet utifrån givna instruktioner, lagar och andra bestämmelser på ett välorganiserat sätt.
|
Eleven utför i samråd med handledare arbetet utifrån givna instruktioner, lagar och andra bestämmelser.
|
Dessutom arbetar eleven ergonomiskt och miljöanpassat.
|
|
Dessutom arbetar eleven ergonomiskt och miljöanpassat.
|
När arbetsuppgiften är utförd diskuterar eleven utförligt och nyanserat sitt arbete och resultat utifrån ekonomiska, miljömässiga och etiska aspekter samt ger förslag på hur arbetet kan förbättras.
|
När arbetsuppgiften är utförd diskuterar eleven utförligt sitt arbete och resultat utifrån ekonomiska, miljömässiga och etiska aspekter.
|
När arbetsuppgiften är utförd diskuterar eleven översiktligt sitt arbete och resultat utifrån ekonomiska, miljömässiga och etiska aspekter.
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med viss säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
Under arbetet löser eleven med säkerhet eventuella problem som uppstår.
|
Under arbetet löser eleven med viss säkerhet eventuella problem som uppstår.
|
-
|
I arbetet tar eleven egna initiativ.
|
-
|
-
|