Eleven beskriver utförligt och nyanserat näthandelns utveckling och affärsmöjligheter.
|
Eleven beskriver utförligt näthandelns utveckling och affärsmöjligheter.
|
Eleven beskriver översiktligt näthandelns utveckling och affärsmöjligheter.
|
Eleven redogör också utförligt och nyanserat för affärsidéns samt för marknads- och säljplanens betydelse för en verksamhets etablering och tillväxt.
|
Eleven redogör också utförligt för affärsidéns samt för marknads- och säljplanens betydelse för en verksamhets etablering och tillväxt.
|
Eleven redogör också översiktligt för affärsidéns samt för marknads- och säljplanens betydelse för en verksamhets etablering och tillväxt.
|
Dessutom beskriver eleven utförligt och nyanserat ny teknik och hur den kan göras användarvänlig.
|
Dessutom beskriver eleven utförligt ny teknik och hur den kan göras användarvänlig.
|
Dessutom beskriver eleven översiktligt ny teknik och hur den kan göras användarvänlig.
|
Eleven skapar efter samråd med handledare en webbplats för näthandel med hjälp av lämpliga programvaror.
|
Eleven skapar efter samråd med handledare en webbplats för näthandel med hjälp av lämpliga programvaror.
|
Eleven skapar i samråd med handledare en webbplats för näthandel med hjälp av lämpliga programvaror.
|
I arbetet använder eleven med säkerhet vanligt förekommande utrustning, tekniker och arbetsmetoder.
|
|
I arbetet använder eleven med viss säkerhet vanligt förekommande utrustning, tekniker och arbetsmetoder.
|
Dessutom planerar, organiserar och utför eleven efter samråd med handledare arbetsuppgifter inom näthandel.
|
Dessutom planerar, organiserar och utför eleven efter samråd med handledare arbetsuppgifter inom näthandel.
|
Dessutom planerar, organiserar och utför eleven i samråd med handledare arbetsuppgifter inom näthandel.
|
Detta gör eleven på ett för kunden säkert sätt.
|
|
Detta gör eleven på ett för kunden säkert sätt.
|
I arbetet använder eleven med säkerhet färdiga databaser.
|
|
I arbetet använder eleven med viss säkerhet färdiga databaser.
|
Eleven utför på ett välorganiserat sätt arbetet utifrån givna instruktioner, lagar och andra bestämmelser.
|
Eleven utför på ett välorganiserat sätt arbetet utifrån givna instruktioner, lagar och andra bestämmelser.
|
Eleven utför arbetet utifrån givna instruktioner, lagar och andra bestämmelser.
|
Dessutom arbetar eleven ergonomiskt och miljöanpassat.
|
|
Dessutom arbetar eleven ergonomiskt och miljöanpassat.
|
När arbetsuppgiften är utförd diskuterar eleven utförligt och nyanserat sitt arbete och resultat utifrån ekonomiska, miljömässiga och etiska aspekter.
|
När arbetsuppgiften är utförd diskuterar eleven utförligt sitt arbete och resultat utifrån ekonomiska, miljömässiga och etiska aspekter.
|
När arbetsuppgiften är utförd diskuterar eleven översiktligt sitt arbete och resultat utifrån ekonomiska, miljömässiga och etiska aspekter.
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med viss säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
|
Webbplatsen är anpassad till målgruppen.
|
-
|
I arbetet tar eleven egna initiativ.
|
-
|
-
|