Eleven redogör utförligt och nyanserat för moderna produktionsfilosofiska teorier och hur de bidrar till ständiga förbättringar i ett hållbart samhälle med kundens behov i fokus.
|
Eleven redogör utförligt för moderna produktionsfilosofiska teorier och hur de bidrar till ständiga förbättringar i ett hållbart samhälle med kundens behov i fokus.
|
Eleven redogör översiktligt för moderna produktionsfilosofiska teorier och hur de bidrar till ständiga förbättringar i ett hållbart samhälle med kundens behov i fokus.
|
Vidare beskriver eleven utförligt och nyanserat kvalitetsstyrningssystem och miljöledningssystem.
|
Vidare beskriver eleven utförligt kvalitetsstyrningssystem och miljöledningssystem.
|
Vidare beskriver eleven översiktligt kvalitetsstyrningssystem och miljöledningssystem.
|
Eleven planerar efter samråd med handledare ett strukturerat förbättringsarbete.
|
Eleven planerar efter samråd med handledare ett strukturerat förbättringsarbete.
|
Eleven planerar i samråd med handledare ett strukturerat förbättringsarbete.
|
I arbetet använder eleven med säkerhet metoder och verktyg för strukturerat förbättringsarbete.
|
|
I arbetet använder eleven med viss säkerhet metoder och verktyg för strukturerat förbättringsarbete.
|
Resultatet av elevens arbete är gott.
|
|
Resultatet av elevens arbete är tillfredsställande.
|
När arbetet är utfört utvärderar eleven sitt arbete och resultat med nyanserade omdömen samt ger förslag på hur arbetet kan förbättras.
|
När arbetet är utfört utvärderar eleven sitt arbete och resultat med nyanserade omdömen.
|
När arbetet är utfört utvärderar eleven sitt arbete och resultat med enkla omdömen.
|
Dessutom dokumenterar, redovisar och presenterar eleven med säkerhet sitt eller projektgruppens utvecklings- och förbättringsarbete.
|
|
Dessutom dokumenterar, redovisar och presenterar eleven med viss säkerhet sitt eller projektgruppens utvecklings- och förbättringsarbete.
|
Eleven redogör utförligt och nyanserat för lagar och andra bestämmelser inom arbetsmiljö- och miljöområdet för valt teknikområde.
|
Eleven redogör utförligt för lagar och andra bestämmelser inom arbetsmiljö- och miljöområdet för valt teknikområde.
|
Eleven redogör översiktligt för lagar och andra bestämmelser inom arbetsmiljö- och miljöområdet för valt teknikområde.
|
När eleven samråder med handledare bedömer eleven med säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
|
När eleven samråder med handledare bedömer eleven med viss säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|