Eleven redogör utförligt och nyanserat för uppbyggnad, funktion och principer för distribuerade styrsystem och olika reglertekniska systemlösningar.
|
Eleven redogör utförligt för uppbyggnad, funktion och principer för distribuerade styrsystem och olika reglertekniska systemlösningar.
|
Eleven redogör översiktligt för uppbyggnad, funktion och principer för distribuerade styrsystem och olika reglertekniska systemlösningar.
|
Eleven utför efter samråd med handledare vanligt förekommande konfigureringar och optimeringar i olika reglertekniska processer med ett resultat som på ett gott sätt uppfyller fastställda kvalitets- och miljökrav.
|
Eleven utför efter samråd med handledare vanligt förekommande konfigureringar och optimeringar i olika reglertekniska processer med ett resultat som på ett tillfredsställande sätt uppfyller fastställda kvalitets- och miljökrav.
|
Eleven utför i samråd med handledare vanligt förekommande konfigureringar och optimeringar i olika reglertekniska processer med ett resultat som på ett tillfredsställande sätt uppfyller fastställda kvalitets- och miljökrav.
|
Eleven arbetar på ett sätt som är säkert både för eleven själv och andra.
|
|
Eleven arbetar på ett sätt som är säkert både för eleven själv och andra.
|
I arbetet hanterar och vårdar eleven med mycket gott handlag material, verktyg och övrig utrustning.
|
I arbetet hanterar och vårdar eleven med gott handlag material, verktyg och övrig utrustning.
|
I arbetet hanterar och vårdar eleven med visst handlag material, verktyg och övrig utrustning.
|
Eleven beskriver utförligt och nyanserat hur standarder och föreskrifter styr val av utrustning och arbetssätt.
|
Eleven beskriver utförligt hur standarder och föreskrifter styr val av utrustning och arbetssätt.
|
Eleven beskriver översiktligt hur standarder och föreskrifter styr val av utrustning och arbetssätt.
|
Efter utfört arbete gör eleven en noggrann och utförlig dokumentation av utfört arbete.
|
Efter utfört arbete gör eleven en noggrann dokumentation av utfört arbete.
|
Efter utfört arbete gör eleven en enkel dokumentation av utfört arbete.
|
Eleven utvärderar sitt arbete med nyanserade omdömen samt ger förslag på hur arbetet kan förbättras.
|
Eleven utvärderar sitt arbete med nyanserade omdömen.
|
Eleven utvärderar sitt arbete med enkla omdömen.
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med viss säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|