Eleven redogör utförligt och nyanserat för hur BIM påverkar projektering, produktion och förvaltning av byggnaden.
|
Eleven redogör utförligt för hur BIM påverkar projektering, produktion och förvaltning av byggnaden.
|
Eleven redogör översiktligt för hur BIM påverkar projektering, produktion och förvaltning av byggnaden.
|
Eleven för välgrundade och nyanserade resonemang om projektstyrning, ledarskap, organisation, kommunikation och samgranskning enligt BIM-metodiken.
|
Eleven för välgrundade resonemang om projektstyrning, ledarskap, organisation, kommunikation och samgranskning enligt BIM-metodiken.
|
Eleven för enkla resonemang om projektstyrning, ledarskap, organisation, kommunikation och samgranskning enligt BIM-metodiken.
|
Eleven redogör utförligt och nyanserat för hur datorverktyg används vid hantering av virtuella modeller.
|
Eleven redogör utförligt för hur datorverktyg används vid hantering av virtuella modeller.
|
Eleven redogör översiktligt för hur datorverktyg används vid hantering av virtuella modeller.
|
Eleven redogör utförligt och nyanserat för vad som styr en projektering gällande avtal och kontrakt.
|
Eleven redogör utförligt för vad som styr en projektering gällande avtal och kontrakt.
|
Eleven redogör översiktligt för vad som styr en projektering gällande avtal och kontrakt.
|
Eleven redogör utförligt och nyanserat för hur allmän avtalsrätt och ABK påverkar projekteringens utformning.
|
Eleven redogör utförligt för hur allmän avtalsrätt och ABK påverkar projekteringens utformning.
|
Eleven redogör översiktligt för hur allmän avtalsrätt och ABK påverkar projekteringens utformning.
|
Eleven gör noggranna och utförliga jämförelser av energi- och effektbehov, ekonomi och material baserade på BIM-projektering.
|
Eleven gör noggranna jämförelser av energi- och effektbehov, ekonomi och material baserade på BIM-projektering.
|
Eleven gör enkla jämförelser av energi- och effektbehov, ekonomi och material baserade på BIM-projektering.
|