Eleven upprättar efter samråd med handledare en genomarbetad service- och underhållsplan med utgångspunkt i funktionskontroll, felsökning och aktuella serviceanvisningar.
|
Eleven upprättar efter samråd med handledare en genomarbetad service- och underhållsplan med utgångspunkt i funktionskontroll, felsökning och aktuella serviceanvisningar.
|
Eleven upprättar i samråd med handledare en enkel service- och underhållsplan med utgångspunkt i funktionskontroll, felsökning och aktuella serviceanvisningar.
|
I planeringen väljer eleven efter samråd med handledare arbetsmetoder, verktyg och verkstadsmaskiner som passar för arbetet.
|
I planeringen väljer eleven efter samråd med handledare arbetsmetoder, verktyg och verkstadsmaskiner som passar för arbetet.
|
I planeringen väljer eleven i samråd med handledare arbetsmetoder, verktyg och verkstadsmaskiner som passar för arbetet.
|
Dessutom beskriver eleven utförligt och nyanserat hur olika fel på den tekniska utrustningen kan upptäckas.
|
Dessutom beskriver eleven utförligt hur olika fel på den tekniska utrustningen kan upptäckas.
|
Dessutom beskriver eleven översiktligt hur olika fel på den tekniska utrustningen kan upptäckas.
|
Eleven utför efter samråd med handledare service, underhåll och reparationer av teknisk utrustning.
|
Eleven utför efter samråd med handledare service, underhåll och reparationer av teknisk utrustning.
|
Eleven utför i samråd med handledare service, underhåll och reparationer av teknisk utrustning.
|
Dessutom använder eleven efter samråd med handledare svetsutrustning för att åtgärda aktuella materialskador.
|
Dessutom använder eleven efter samråd med handledare svetsutrustning för att åtgärda aktuella materialskador.
|
Dessutom använder eleven i samråd med handledare svetsutrustning för att åtgärda aktuella materialskador.
|
I arbetet gör eleven välgrundade och nyanserade bedömningar av den tekniska utrustningens funktion samt löser efter samråd med handledare problem för att optimera utrustningens användbarhet, säkerhet och effektivitet.
|
I arbetet gör eleven välgrundade bedömningar av den tekniska utrustningens funktion samt löser efter samråd med handledare problem för att optimera utrustningens användbarhet, säkerhet och effektivitet.
|
I arbetet gör eleven enkla bedömningar av den tekniska utrustningens funktion samt löser i samråd med handledare problem för att optimera utrustningens användbarhet, säkerhet och effektivitet.
|
Resultatet av arbetet är gott.
|
|
Resultatet av arbetet är tillfredsställande.
|
Eleven arbetar säkert och ergonomiskt samt tar hänsyn till miljön i samband med service, underhåll och reparationer av den tekniska utrustningen.
|
|
Eleven arbetar säkert och ergonomiskt samt tar hänsyn till miljön i samband med service, underhåll och reparationer av den tekniska utrustningen.
|
Dessutom redogör eleven utförligt för och arbetar i enlighet med lagar och andra bestämmelser som gäller i aktuella situationer.
|
Dessutom redogör eleven utförligt för och arbetar i enlighet med lagar och andra bestämmelser som gäller i aktuella situationer.
|
Dessutom redogör eleven översiktligt för och arbetar i enlighet med lagar och andra bestämmelser som gäller i aktuella situationer.
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med viss säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|