Eleven redogör utförligt och nyanserat för biologiska grunder och samband inom valt specialområde.
|
Eleven redogör utförligt för biologiska grunder och samband inom valt specialområde.
|
Eleven redogör översiktligt för biologiska grunder och samband inom valt specialområde.
|
Eleven organiserar, planerar och genomför efter samråd med handledare arbetsuppgifter inom valt specialområde inom jakt och viltvård.
|
Eleven organiserar, planerar och genomför efter samråd med handledare arbetsuppgifter inom valt specialområde inom jakt och viltvård.
|
Eleven organiserar, planerar och genomför i samråd med handledare arbetsuppgifter inom valt specialområde inom jakt och viltvård.
|
I planeringen gör eleven en avancerad ekonomisk kalkyl för sitt specialområde.
|
I planeringen gör eleven en ekonomisk kalkyl för sitt specialområde.
|
I planeringen gör eleven en enkel ekonomisk kalkyl för sitt specialområde.
|
Resultatet av arbetet är gott.
|
|
Resultatet av arbetet är tillfredsställande.
|
I arbetet använder eleven aktuell teknisk utrustning.
|
|
I arbetet använder eleven aktuell teknisk utrustning.
|
Dessutom löser eleven efter samråd med handledare de problem som uppstår.
|
Dessutom löser eleven efter samråd med handledare de problem som uppstår.
|
Dessutom löser eleven i samråd med handledare de problem som uppstår.
|
När arbetet är utfört vårdar eleven efter samråd med handledare utrustningen.
|
När arbetet är utfört vårdar eleven efter samråd med handledare utrustningen.
|
När arbetet är utfört vårdar eleven i samråd med handledare utrustningen.
|
Eleven arbetar säkert, ergonomiskt och etiskt samt tar hänsyn till miljön.
|
|
Eleven arbetar säkert, ergonomiskt och etiskt samt tar hänsyn till miljön.
|
Dessutom redogör eleven utförligt för och arbetar i enlighet med lagar och andra bestämmelser som rör jakt och viltvård.
|
Dessutom redogör eleven utförligt för och arbetar i enlighet med lagar och andra bestämmelser som rör jakt och viltvård.
|
Dessutom redogör eleven översiktligt för och arbetar i enlighet med lagar och andra bestämmelser som rör jakt och viltvård.
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med viss säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|