Eleven organiserar, planerar och utför efter samråd med handledare arbetsuppgifter inom ett specialområde inom trädgårdsanläggning.
|
Eleven organiserar, planerar och utför efter samråd med handledare arbetsuppgifter inom ett specialområde inom trädgårdsanläggning.
|
Eleven organiserar, planerar och utför i samråd med handledare arbetsuppgifter inom ett specialområde inom trädgårdsanläggning.
|
I arbetet använder eleven med mycket gott handlag aktuell teknisk utrustning och handredskap.
|
I arbetet använder eleven med gott handlag aktuell teknisk utrustning och handredskap.
|
I arbetet använder eleven med visst handlag aktuell teknisk utrustning och handredskap.
|
Resultatet av arbetet är gott.
|
|
Resultatet av arbetet är tillfredsställande.
|
Eleven löser efter samråd med handledare de problem som uppstår.
|
Eleven löser efter samråd med handledare de problem som uppstår.
|
Eleven löser i samråd med handledare de problem som uppstår.
|
Eleven tar ansvar för, och arbetar säkert och ergonomiskt med, den tekniska utrustning och de handredskap som används.
|
|
Eleven tar ansvar för, och arbetar säkert och ergonomiskt med, den tekniska utrustning och de handredskap som används.
|
Dessutom redogör eleven utförligt för och arbetar i enlighet med lagar och andra bestämmelser som gäller i aktuella situationer.
|
Dessutom redogör eleven utförligt för och arbetar i enlighet med lagar och andra bestämmelser som gäller i aktuella situationer.
|
Dessutom redogör eleven översiktligt för och arbetar i enlighet med lagar och andra bestämmelser som gäller i aktuella situationer.
|
Eleven utarbetar efter samråd med handledare förslag till en anläggning inom sitt specialområde samt gör välgrundade och nyanserade bedömningar av resultatet och kvaliteten.
|
Eleven utarbetar efter samråd med handledare förslag till en anläggning inom sitt specialområde samt gör välgrundade bedömningar av resultatet och kvaliteten.
|
Eleven utarbetar i samråd med handledare förslag till en anläggning inom sitt specialområde samt gör enkla bedömningar av resultatet och kvaliteten.
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med viss säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|