Eleven uppmärksammar och bedömer, efter samråd med handledare, hälsotillstånd och behov av åtgärder för bevarande av hälsa och funktionsförmåga.
|
Eleven uppmärksammar och bedömer, efter samråd med handledare, hälsotillstånd och behov av åtgärder för bevarande av hälsa och funktionsförmåga.
|
Eleven uppmärksammar och bedömer, i samråd med handledare, hälsotillstånd och behov av åtgärder för bevarande av hälsa och funktionsförmåga.
|
Eleven planerar, utför och dokumenterar, efter samråd med handledare, uppgifter inom kunskapsområdet.
|
Eleven planerar, utför och dokumenterar, efter samråd med handledare, uppgifter inom kunskapsområdet.
|
Eleven planerar, utför och dokumenterar, i samråd med handledare, uppgifter inom kunskapsområdet.
|
I arbetet uppmärksammar, rapporterar och dokumenterar eleven, efter samråd med handledare, symtom och förändringar i människors tillstånd.
|
I arbetet uppmärksammar, rapporterar och dokumenterar eleven, efter samråd med handledare, symtom och förändringar i människors tillstånd.
|
I arbetet uppmärksammar, rapporterar och dokumenterar eleven, i samråd med handledare, symtom och förändringar i människors tillstånd.
|
Arbetet utförs på ett etiskt, hygieniskt och ergonomiskt sätt med ett gott resultat.
|
|
Arbetet utförs på ett etiskt, hygieniskt och ergonomiskt sätt med ett tillfredsställande resultat.
|
Eleven anpassar med säkerhet sin kommunikation till syfte, mottagare och situation samt visar förmåga att samarbeta med andra.
|
|
Eleven anpassar med viss säkerhet sin kommunikation till syfte, mottagare och situation samt visar förmåga att samarbeta med andra.
|
Dessutom uppmärksammar eleven den enskilda människans behov och förutsättningar på ett gott sätt.
|
|
Dessutom uppmärksammar eleven den enskilda människans behov och förutsättningar på ett tillfredsställande sätt.
|
Eleven beskriver utförligt och nyanserat hur olika rutiner och samarbetsformer påverkar arbetets kvalité samt ger förslag på hur arbetet kan förbättras och hur det systematiska kvalitetsarbetet påverkar den dagliga vården och omsorgen.
|
Eleven beskriver utförligt hur olika rutiner och samarbetsformer påverkar arbetets kvalité samt ger förslag på hur arbetet kan förbättras och hur det systematiska kvalitetsarbetet påverkar den dagliga vården och omsorgen.
|
Eleven beskriver översiktligt hur olika rutiner och samarbetsformer påverkar arbetets kvalité samt ger förslag på hur arbetet kan förbättras och hur det systematiska kvalitetsarbetet påverkar den dagliga vården och omsorgen.
|
Eleven redogör för relevanta lagar och andra bestämmelser.
|
|
Eleven redogör för relevanta lagar och andra bestämmelser.
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|
|
När eleven samråder med handledare bedömer hon eller han med viss säkerhet den egna förmågan och situationens krav.
|